ZEOS

Adresa de Ip a dvs.: 18.191.46.36
Astazi: 02.05.2024
00:48

Student pentru experimente

Suntem o grupa de studenti cu dorinta de a impartasi toate cunostintele noastre cu voi! Noi va dorim succes la examene:)
Harta site-ului Contact Pagina Principala
Deschide-Inchide anunturile

Categoriile

Publicitate

Invata Online

Invata acuma online. Invata calculatorul tau !

Ultimile materiale

Vremea de acasa

Materiale intimplatoare

Partenerii nostri

Ultimile Comentarii

Autorizare

Oaspete
Esti in grupa "Oaspeti"


Oaspete suntem bucurosi ca esti aici, acum e timpul ca sa te loghezi.

Acceaseaza

Publicitate

SEO sprint - максимальная раскрутка сайтов!

Sondajul nostru

Ai dat vreodata mita?


Publicitate

Publicitate

Facebook

Click

Statistica

Total online: 1
Vizitatori: 1
Utilizatori: 0


free counters
Free counters
Главная » 2011 » Iulie » 26 » S-a demonstrat ştiinţific: Bărbaţii şi femeile chiar privesc sexualitatea diferit
09:37
S-a demonstrat ştiinţific: Bărbaţii şi femeile chiar privesc sexualitatea diferit
S-a demonstrat ştiinţific: Bărbaţii şi femeile chiar privesc sexualitatea diferit

„Sexul vinde” este deja un fenoment recunoscut în întreaga lume a publicităţii, însă acum există şi un studiu care poate susţine acest lucru, un grup de cercetători demonstrând ştiinţific că bărbaţii şi femeile chiar privesc lucrurile diferit.


Cercetătorii americani au descoperit exact unde se uită bărbaţii şi unde privesc femeile în cazul reclamelor şi fotografiilor sexy. Folosind două reclame, pentru un costum de baie şi pentru o pereche de pantofi sport, în format print, cercetătorii au analizat locurile exacte şi ordinea în care „pică” privirea, atât în cazul bărbaţiilor, cât şi în cel al femeilor.

În cazul primei reclame, atenţia bărbaţilor a fost atrasă în primă fază de chipul modelului, însă lucrurile se schimbă imediat după, femeile fiind mult mai interesate de tipul costumului de baie şi de abdomenul modelului, în timp ce bărbaţii se uită la sâni şi la zona pelviană. În mod surprinzător, femeile, nu bărbaţii, se uită primele la sânii modelului. Privirea ambelor sexe a fost atrasă, de asemenea, de picioarele modelului, pe ultimul loc aflându-se marca şi informaţiile costumului de baie, scrie Daily Mail.

În cazul celei de-a doua reclame, în care un model este complet nud, purtând doar o pereche de pantofi sport, studiul arată că bărbaţii au fost interesaţi indiscutabil de faţa şi corpul modelului, abia aruncând o privire la încălţăminte. Cercetarea, efectuată pe un eşantion de 50 de bărbaţi şi 50 de femei, a mai scos la iveală şi un alt amănunt surprinzător: bărbaţii petrec cu 40% mai mult timp decât femeile pentru a se uita la faţa modelului.

Cercetătorii au folosit şi o a treia reclamă pentru acest studiu, de această dată pentru o maşină marca Saab, descoperind că bărbaţii se uită în primul rând la specificaţiile tehnice ale acesteia, apoi la maşină şi, în cele din urmă la marcă, în timp ce femeile se uită direct la fotografia maşinii. 







Категория: Divertisment | Просмотров: 355 | Добавил: Doros_Viorel | Теги: S-a demonstrat ştiinţific: Bărbaţii | Рейтинг: 5.0/1
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]